maandag 10 mei 2010

Moe

Ik heb me neergelegd bij je dromen. Ze zijn er en ze blijven.
Ik zal je niet langer ontgoochelen en geloof hetzij geveinsd
gedreven met je mee.

Jij zegt je kunt alles. Ik zeg niet je kunt niks maar zou
je vroeger hebben gewezen op het niet-mogelijk-zijn
van vrijwel alles.

Jij weet te goed. Je bent te sterk. Je gloeit van overtuiging.

Ik armpjedruk met een betonnen paal. Wat jij bent heet allang niet
eigenwijs meer. Ik geef het op. Ik draag mezelf met spierpijn naar je toe.
Leg me neer in je armen.

Ik ben het overtuigen moe.

1 opmerking:

  1. Jelmer,

    Proficiat met je overwinning bij WriteNow! Graag zou ik je voor het literair tijdschrift Meander interviewen. Ben je geïnteresseerd? Stuur dan asap een mailtje naar mij: sylviemarie@gmail.com!

    Danku!
    Sylvie
    www.meandermagazine.net

    BeantwoordenVerwijderen